Direktlänk till inlägg 5 april 2011

hej hej

Av Lina Ruda - 5 april 2011 19:09

hej

Idag har jag inte gjort så mycket bara varit i skolan , vi dansade på musiken då var jag med matilda , jonte , emil , linnea och johan för vi skulle komma på en egen dans  . jag och matilda skratta så jag fick ont i magen   när jag kom hem var jag med nellie och sen med olivia jag skulle plugga men det gick inte . olivia pratade bara så jag inte kunnde konsentrera mig  . nu sitter jag i soffan och är inne på fb och msn .

 kram lina :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Ruda - 19 december 2011 13:21

hej har inte hunnit skriva något i helgen för jag har haft fullt upp. har varit i stallet med victoria och linda. det var kul fast det snöade och var kalt. idag började jag 09.00 och slutad 12.00 :D<33 det var tråkigt på skolan och lite att gö...

Av Lina Ruda - 16 december 2011 17:07


Då sitter man hemma och försöker ladda upp bilder från mbilen till datan (som inte går så bra )så får se om det kommer lite bilder snart :) imorgon ska jag på stan med victoria och sen ska jag sova hos henne. <33 vi ska äta pizza och kolla på ...

Av Lina Ruda - 16 december 2011 12:17

Äntligen fredag säger jag bara !!!;) Nu är jag i skolan och pluggar fysik har prov idag på värmelära 💔!! Sen ska jag ha lilla julafton med mamma, syrran och syrrans kille :D Undra vad man får för klappar då ?? Själv har jag köpt en grym j...

Av Lina Ruda - 15 december 2011 11:24

Nu sitter jag på skolan med Linnea och Alice 😉!!!! Har matte prov idag och jag kan inget men hoppas det går bra ändå ;) Efter skolan ska jag till stallet och rida hoppas hoppas att jag får en bra häst 🐎!! Jag tror vi har dressyr id...

Av Lina Ruda - 14 december 2011 20:11

Nu är jag i stallet och kollar när Isabelle rider ! Det är jätte kul hon är så duktig . Jag har varit och hälsat på min älskling Nicky som mådde toppen :)...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards